лелека місто Дубровиця лелека
Головна сторінкановинидовідкагерб містаоб'явиФото-відео альбомконтакти
 
 

Інформаційней партнер

 

ЗА МАТЕРІАЛАМИ КОНФЕРЕНЦІЇ:

"Життєустрій народу, державна влада та патріотизм в Україні"

Частина п’ята

 

Викликає занепокоєння висновок Р. Додонова щодо долі національної академії наук україни: «схоже, що урок, який піднесла історія створення української академії наук, так і не пішов на користь. Як і раніше українська еліта віддає більше сил інтригам та спорам, ніж реальній справі. Ми вперто не хочемо визнавати, що академічний проект орієнтованого на росію вернадського був конструктивним і творчим, а проект русофоба грушевського – обмеженим і заполітизованим. У своїй сліпій орієнтації на європу, ми навіть не бачимо, як своїми власними руками знищуємо те, що було створено поколіннями наших предків, об’явивши це «радянським», а тому шкідливим, неповноцінними, чужим. Національна система освіти і виховання, накопичені наукові знання, освоєні технології, досвід були дезорганізовані, їх руйнування стало близьким до незворотного. Цілком можливо, що свій віковий ювілей українська академія наук буде зустрічати вже в якості наближеної до проекту М.С. Грушевського організації: незалежної від держави, позбавленої бюджетного фінансування, з переважно гуманітарною спрямованістю, орієнтованою, в основному, на внутрішні проблеми країни. Країни, яка входила до «десятки» держав з найбільш високим науково-технологічним рівнем, а сьогодні по своїй волі та діям неухильно відходить на наукові задвірки світового співтовариства» [11, с. 26]. Процес відтворення політичної системи в урср післявоєнного періоду характеризувався широким представництвом робітників і колгоспників у всіх радах, включаючи верховну раду урср і верховну раду срср. Таке представництво забезпечувало зв'язок народу з державною владою. Про потреби народу депутати доводили інформацію до різних рівнів державного управління, а державна влада, в свою чергу, розробляла й реалізовувала програми соціально-економічного розвитку, спрямовані на задоволення зростаючих потреб населення. Така організація політичної системи забезпечувала сильну і стабільну соціальну політику держави. Для всіх громадян забезпечувався доступ до якісної освіти і охорони здоров’я. Держава забезпечувала всіх працездатних громадян роботою. Були повністю ліквідовані безробіття і дитяча безпритульність. Держава здійснювала широкі програми будівництва житла і надавала житло працівникам безкоштовно. Державна влада і громадськість робили все можливе для успішної соціалізації особи, створювали умови, щоб не допустити спускання жодної людини на «соціальне дно». У сучасній україні відтворення політичної системи характеризується незмінним відтворенням олігархічно-бюрократичної моделі державної влади. У місцевих радах практично не залишилося представників робітничого класу та селянства, а якщо ще в деяких радах вони залишилися, то їхній вплив на суспільні справи зведено до нуля. Щоб стати депутатом верховної ради україни треба витратити мільйони доларів. Не випадково у складі теперішньої верховної ради, за свідчення народного депутата є. Царькова, 301 гривневий мільярдер. Для участі в боротьбі за посаду президента україни громадяни повинні внести заставу у сумі 2,5 млн. гривень. Відтворення такої політичної системи є великою бідою українського народу. По-перше, ця політична система характеризується відчуженням народу від влади, що суперечить положенню конституції україни про визнання народу україни єдиним джерелом влади. По-друге, ця політична система породжує корупцію. По-третє, існуюча політична система знекровлює український народ, ігноруючи його потреби, а правляча верхівка винна в тому, що оон визнала український народ «вимираючою нацією».

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

dubr.org.ua з 2009 року!